Retourneren

Retourbeleid van Xclusive Kicks

Retourneren bij Xclusive Kicks
Bij ons geen probleem om te retourneren, maar we vragen je dit te doen binnen 14 werkdagen. Xclusive Kicks vergoedt geen verzendkosten, tenzij dit vooraf is besproken.

Belangrijke punten voor het retourneren:

  • Het product moet altijd in nieuwstaat worden geretourneerd.
  • Geen draagsporen op de binnenzool of buitenzool die niet schoongemaakt kunnen worden.
  • Geen beschadigingen aan de sneakers (bijv. letters of logo op de binnenzool vervaagd).
  • Een vervangende doos wordt niet geaccepteerd.
  • Hygiënische producten kunnen niet worden geretourneerd.
  • Artikelen in onze uitverkoop zijn bindend en worden niet geaccepteerd, tenzij vooraf besproken.

Hoe wordt jouw retourzending geaccepteerd?

  • Zorg dat het product alle originele aspecten bevat, zoals veters, hangtags en andere accessoires.
  • Bescherm het product goed zodat het niet beschadigt tijdens de levering.
  • Voeg altijd een pakbon of een formulier/papier toe met het ORD-nummer voor een soepele verwerking van je retouraanvraag.

Het aanmelden van een retourzending:

  •  Ga naar onze klantenservicepagina.
  • Vul je gegevens in en vermeld bij “onderwerp” je ORD (ordernummer).
  •  Geef een reden op waarom de bestelling wordt geretourneerd.
  •  Vermeld je gewenste actie.
  •  Stuur je retourzending naar ons op met ons retourformulier.

Ons retouradres is:
Xclusive Kicks
Witte de Withstraat 48 A
3012 BR Rotterdam
Nederland

Verwerking van retourzendingen
Wacht op onze beslissing. De verwerking van de retourzending is binnen 5 werkdagen afgerond.

Contact
Heb je tussentijds vragen? Stuur gerust een bericht naar info@xclusivekicks.nl