Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden Xclusive Kicks

Algemene voorwaarden
Bij elke gemaakte bestelling die plaatsvindt en goedkeuring van onze algemene voorwaarden, is de klant een directe overeenkomst aangegaan.

Bestellingen bij Xclusive Kicks
Xclusive Kicks behoudt zich te allen tijde het recht voor niet te leveren op het moment dat een product niet beschikbaar is in onze shop/inventaris. Wanneer blijkt dat het gewenste product niet voorradig is, nemen wij contact op met de klant. Wij zullen de klant de volgende mogelijkheden aanbieden; De bestelling annuleren en het aankoopbedrag terugstorten of een alternatief aanbieden.
Xclusive Kicks behoudt zich het recht voor op elk moment de prijs van de aangeboden producten aan te passen of te wijzigen.
Annuleren nadat de betaling voor de bestelling is gedaan is niet mogelijk, uiteraard accepteren wij retouren.

Betalingen/Transacties
Xclusive Kicks biedt de volgende betalingsmogelijkheden aan:

  • IDEAL
  • Mastercard (creditcard)
  • Visa (creditcard)
  • Bancontact
  • Cash/Contant

Bij het bevestigen van een bestelling ontvangt u per mail de gekozen betaalmethode vermeld in de factuur.
Bij vragen over de transactie kan er te allen tijde contact worden opgenomen met Xclusive Kicks via info@xclusivekicks.nl

Verzending van bestellingen
Xclusive Kicks maakt gebruik van PostNL voor het verzenden van alle bestellingen in Nederland en de rest van de wereld. Xclusive Kicks behoudt zich het recht voor afstand te doen van bijkomende kosten voor de verzending van goederen buiten de Europese Unie. Denk hierbij aan douanerechten of importkosten. Daar bent u als klant zelf verantwoordelijk voor.
De aangegeven verzendtijd voor onze zendingen zijn een indicatie. Deze indicatieduur is gebaseerd op betrouwbare informatie van onze verzendpartner PostNL. Op het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een mail met de bijbehorende Track & Trace code.

Kwaliteit en beschadigde producten
Xclusive Kicks kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor kleurverschillen op basis van de gepersonaliseerde instellingen van een computer of telefoon. Xclusive Kicks controleert elk product op een aantal eisen:

  • Ongedragen / nieuwstaat
  •  Echtheid/authenticiteit
  • Beschadigde onderdelen van het product en/of bijbehorende accessoires.

Bij beschadiging bekijken wij of de claim terecht is ingediend. Indien dit het geval is wordt u hiervan op de hoogte gesteld en, indien beschikbaar, wordt er een nieuw product verstuurd of ontvangt u een kortingscode/terugbetaling.

Retourbeleid
Als klant behoudt u het recht om te retourneren/ruilen binnen een termijn van 14 dagen vanaf het moment dat het product ontvangen is. Voor het melden van een retour kan contact worden opgenomen via info@xclusivekicks.nl. Verzendkosten worden niet vergoed en producten uit onze uitverkoop worden niet geaccepteerd als retour of ruiling.

Kortingscodes en overige kortingen
Kortingen en kortingscodes zijn alleen geldig wanneer deze zijn vrijgegeven door Xclusive Kicks en toegepast bij het afrekenen van een bestelling.

Geregistreerde bedrijfsinformatie
Xclusive Kicks
Witte de Withstraat 48 A, 3012 BR Rotterdam, Nederland
Geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 93686242